Kringloopwinkel Goed voor Elkaar!

Op 1 mei 2013 is in Capelle aan den IJssel een nieuwe kringloopwinkel geopend. U bent dus in de gelegenheid om de vele schatten te ontdekken die kringloopwinkel Goed voor Elkaar in huis heeft. Zo vindt u hier meubels, kleding, huishoudelijke apparatuur, fietsen en nog veel meer. Bezoek ons van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur aan de Kanaalweg 49 in Capelle aan den IJssel.

Kringloopwinkel Goed voor Elkaar in Capelle aan den IJssel is opgezet door Stichting CapelleWerkt. Zonder winstoogmerk of winstdoelstellingen. Wel willen we sociale doelstellingen realiseren. Door de kringloopwinkel op te zetten hebben we 15 extra werkervaringsplaatsen gecreëerd.

Dit traject leidt mensen met een afstand naar de arbeidsmarkt op en helpt hen weer in het werkritme te komen. Zo dragen we een steentje bij aan de bevordering van de arbeidsparticipatie in Capelle aan den IJssel. Daarnaast zorgen we voor afvalbeperking door uw oude spullen een tweede leven te geven. Door hergebruik van deze spullen wordt daarom ook het milieu ontlast.

Wilt u spullen kwijt? Wij halen op aan huis! Bel naar 010- 258 17 19 om een afspraak te maken.
Wilt u de spullen liever zelf afgeven? Dat kan aan de Kanaalweg 49 of aan de Mient 1 te Capelle aan den IJssel.

<! Impressie Kringloopwinkel met logo

• Stichting CapelleWerkt

Stichting CapelleWerkt creëert leerwerkplaatsen voor personen die recht hebben op een uitkering op basis van de Wet Werk en Bijstand (WWB).

Op creatieve en innovatieve wijze plaatsen wij hen op een passende leerwerkplaats.

Met behoud van hun uitkering voeren uitkeringsgerechtigden dan taken uit binnen de Capelse samenleving.

Stichting CapelleWerkt

Kanaalweg 49